They're out to get you, better leave while you can

Tjohoo en hel veckas semester har jag lyckats ragga till mig i år! De var bra jobbat av mig!
Och denna underbara vecka ska spenderas på Gotland med Robin, hans systrar + respektive. En vacker hög på 6 pers tar alltså bilarna fredagsmorgon och rullar ner mot södra Sverige och återkommer inte fören torsdag om en vecka.
Nu till den svåra delen. Vad fan ska jag ha med mig? Blire soligt eller regnigt? Linne eller tjocktröja?

Sen vad tycker jag egentligen om de här att måsta åka båt för att ta sig till Gotland? Ingen höjdare...

Får sitta och intala mig själv
 

Kommentarer
Postat av: Danni

Det kommer att gå jättebra.

Kom bara ihåg att inte äta ur grustag på Gotland.

Trevlig resa!

2009-07-15 @ 22:04:30
Postat av: ros

vad roligt! fina, fina gotland. hälsa från mig.

2009-07-16 @ 16:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0