Lucky Bastards

Nu har även stadens 90:er tagit studenten och jag är så förbannat avundsjuk!
Jag vill också ta studenten igen! Fy bubblan så kul de var!
Ville nästan ta på mig min studentmössa och vita fina klänning ingen bara för att.
Jag vill vara full bäng och berusad med gamla goda Te3c och skrika halsen av mig att vi tagit studenten! Jag vill krama Olle och Johanna! Jag vill åka skrinda! Jag vill skratta åt alla söta barnbilder på plakaten! Jag vill kludda sönder allas studentmössor med fina kommentarer! Jag vill kludda sönder min klasskamrater med fina kommentarer! Jag vill kuta från Bonnstan in till centrum med Anna och Stina och krama varenda kotte vi träffar bara för att vi hade all rätt att vara glada! Jag vill må jävel dagen efter och känna att de är helt klart värt detta illamående när man ska ha så kul som vi hade!
Jag vill ha Te3c !!


Ett år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0