Döende


Jag är så ledsen!
Som dom flesta som ringt mig den senaste tiden kanske vet så är de nått fel på min mobil som gör att när jag ringer eller någon ringer mig så blir de ibland så att jag alltid hör den jag pratar med, men den som pratar med mig inte hör mig.
Så idag blev jag less och gick till Telia för att höra vad som kan vara fel och så säger han att min älskade mobil håller på att dö för mig och de går inte att laga !!! BUUHUUUU MIN MOBIL ÄR DÖENDES !!
Jag vill inte ha en ny telefon jag älskar den jag har! Vilken annan mobil har lika fint skal som min plus har en spegel i displayen!? Guld värt att ha! Kanske smått onödigt men har man vant sig så vill man inte leva utan.
Så nu är jag på jakt på samma mobil igen för jag vill verkligen inte byta!! Kalla mig knäpp om ni vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0