Don't tell me cause it hurts

Idag har vi en riktigt Jag-vill/orkar-ingeting-dag!
Sitter fortfarande i pyjamas och har inte ätit nånting på hela dagen. Inte ens de orkar jag. En dusch hade inte varit helt fel heller.Gör något vettigt med andra ord och inte lyssnar på deprimernade musik

No light
Only suffocating dark
Deep, burning pain
I'm losing everything I am
Remember nothing of my past
Now it's all gone
And I fear the game is over


Och allt detta pågrund av en ända liten reminder i min skalle. En reminder som jag ändå inte hade velat skippa även om jag kunde. Inte länge kvar heller innan de är dags...
Och vad gör jag då? Stänger in mig i mig själv tills de är över?

Kommentarer
Postat av: ewe

Väldigt kryptiskt där Lisa! Nu får du allt ta och förklara dig. Kanske komma ner till Umeå i helgen? Både för att förklara dig och för att parta lite=)

2009-03-10 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0