Du är inbokad på halkbanan den...


Min halk är tydligen bokad. Och de är inte jag som gjort de utan min körskolelärare. Så fredagen den 27 mars ska jag slira runt på halkbanan och ha allmänt panik och skrika: Jag dör jag dör jag dör jag dör!
Smått sladdrädd för er som inte visste. Blev de efter den fina lilla krocken in i en lyktstolpe som jag var med om för ett år sen. Men ingen större skada skedd så konstigt att jag är så rädd ändå.
Men vad fan de är väl bara att se faran i vitögat och ut och sladda lite på vägrna redan nu!
Ett tips- håll er inomhus!

 

Kommentarer
Postat av: rosanna

Så spännande. kommer gå jättebra! Hade gärna gjort det igen jag.

2009-03-09 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0