Earth Hour



Så här mysigt hade jag och Robin igår under Earth Hour. En massa levande ljus och mys i soffan. Kan de bli bättre?!

Var hemma på Nypon både idag och igår. Igår var de laga-cyklar-dagen så vi hade in 3 cyklar i hallen och bättrade på dom. Min cykel däremot som hade helt platt framdäck igår, hade lika platt idag igen! Och jag som hade pumpat som en galning igår! PUNKA!! Dö. Blir till att traska överallt ett tag framöver...

Idag hittade jag även mina gamla dagböcker som jag skrev i typ i mellanstadiet, kanske nån enstaka gång i högstadiet. Men jag hittar inte nycklarna!! Ni vet dagböcker brukar ha ena tapiga lås som man typ bara behöver titta på så går dom upp. Men fan i mig heller! Jag misslyckades! Så de blev ingen läsning om mitt tidigare liv då allt var så enkelt och livet lekte. Tar de nästa gång jag ska hem och då blir de till att ta i med hårdhandskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0