Fylle-Lisa ?

De är något allvarligt fel på mig. Anna tyckte jag skulle uppsöka hjälp.
Igår hade jag som vanligt huvudvärk (den vägrar ge sig!) och Robin gav mig då en huvudvärkstablett. Men inte en Alvedon eller typ Ipren utan någon annan som jag tror han sa dessutom var receptbelagt. Plus att man tydligen inte fick köra bil på den här tabeletten förrut. ( Inte för att jag ska köra bil direkt ? ) Är alltså en väldigt stark tablett. Så stark att jag blev FULL!!

Sitter vi där på Monaco och ska käka. Känner som hur seg jag känner mig i ögonen och upptäcker att dom inte alls hänger med när jag vrider huvudet. Och inte kunde jag fokucera blicken ordenligt på ett föremål heller. Fick hålla i mig i Robin när vi gick till bilen för att inte vingla, lyckades självklart göra några snygga snesteg iaf. Och de här höll i sig tills vi gick och la oss!

Slutsats: När jag är hos tandläkarn och bedövas så bedövas även min näsa, mitt öga och mitt öra, och när jag tar huvudvärkstabletter så blir jag full ?! Something's wrong with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0