Semifinal!



Så här glad är jag över AIKs förlust idag. Hade dom inte kunnat hålla ut bara 30 sekunder till så de hade blivit periodpaus och jag hade tjänat ännu lite extra pengar. Istället så gör Färjestad mål och folk börjar går hem. Men vi i kioskerna hade ju redan börjar förbereda inför pausen, så de vart till att slänga alla upphällda kaffekoppar och all nyvärmd korv + hamburgare. Nog för att dom skulle ha slängts ändå, de känns bara så surt att allt vi förberett var ett waste of time.

Hurra däremot för världens godaste efterrätt som jag nallade till mig i köket. Mjölkchoklad panacotta! Visst hör ni så underbart de bara låter! Tänkt då vad de smakade. Himmelsk... Mmmmm!
Åt t om 2 st. Kalla mig fet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0