Shoot me spank me pull my hair

Jag har den festaste jävla blåsa på läppen som jag inte alls tycker borde finnas där! Förbannade munsår!
Och varför har jag börjart få så mycket munsår nu för? Sen jag flyttade har jag haft typ 3-4 munsår och vi har bott här i 5 månader ( OJ ÄR DE SÅ LÄNGE ) Innan hade jag kanske haft max 2 i hela mitt liv. Men nu bubblar dom upp som nå jävla finnar! Ser ju ut som om jag har en fläskläpp nästan! Inga pussar för min del inte nae...
 
Men jag kan lova att de här är inte min vecka!
Somsagt, munsår - feber som kommer och går - huvudvärk som vägrar ge sig - uppsvullet tandkött så alla mina tänder gör ont - spräckt mungipa så jag kan inte gapa utan att spräcka den ännu mer och sist men inte minst Mens som jag är så less på!


Gnäll gnäll oj vad synd de är om mig bla bla bla...
Jag tror jag ställer mig i duschen i stället och skrubbar bort allt de sjuka i min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0