Friluftsdag

Great day yeasterday!
Heldag i Västanträsk med familjen Grefve som bestod av grillning, solning och skoterkörning. Ni hörde rätt, jag körde skoter! Sist jag körde var typ 6 år sen. Åkt skoter har man gjort, men icke kört själv. Och ja jag skrek när de gick fort och ja jag trodde vi skulle välta hela tiden. Något som alla barnen Grefve sjävklart lyckades med både grasiöst och mindre grasiöst. Jag t om hoppade med skotern i gupp! Så 3 skotrar ute på sjön som höll på att börja tina upp. Spännande kan jag lova, man visste aldrig om någon skulle ha oturen att gå igenom isen. Tack och lov hände de inte men en del vatten kom fram i dagen.
Gårdagens outfit då? INTE så sexig. Är man stadsbo så är chansen att man ägen en skoteroverall inte så stor så då lånar man en. Sen att den man lånar är så ugly it gets ogly var ju bara att acceptera. Bidrog då till dagens skratt en hel del. Men vad kan man räkna med när man ser ut som en turkos Michelingubbe men päronrumpa. Tänk lite Sällskakpsresan...
Luktar illa gör jag då fortfarande. Röken sitter i håret som nått jävla klister. Kudden stinker och lär väl göra de nu och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0