Lilla-Lisa ?

What's wrong with me ?!!
Varför är inte jag lika stor som alla andra?
Varför tror ingen på mig när jag säger hur gammal jag är?

3, jag säger 3 jävla gånger har de hänt nu på en vecka att kunderna på Jula tar mig för att vara mycket yngre än vad jag är!

Första kunden tackade så mycket och sa att jag var så himla duktig fasten jag bara var praktikant (?)
Den andre kunden tittade på mig, eller förlåt stirrade på mig ett bra tag och säger: -Du var då fasligt ung för att jobba här, du måste nog vara en praktikant (?)
Och sen sista; - Du är nog ny här, men bla bla bla...(?)

Vad är de här!!
Inte okej!

Är de bara jag som tycker jag ser MYCKET äldre ut nu än vad jag iaf har gjort?




15 eller 20? De är frågan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0