Nyponvägen nästa

Snabba ryck här!
Flytt på gång till tusen.
Flyttbilen kommer ikväll, jag började packa ihop mig igår. Tilda har inte börjat.
Sen storstädning av lägenheten, något jag inte ser dirket fram emot.


Men man måste ju hinna leva också. Så i fredags var de middag på Tatung + Bio med fam. Grefve. Såg Änglar och Demoner. Och jag som inte läst boken tyckte filmen vad skitbra, men dom som läst den klagade en aning.

Eurovision med pyjamasparty med Anna & Malin lördag. Lite trångt att ligga 3 i en dubbelsäng kanske... Men mysigt!

Stek i stugen på söndag med Malin. Och då menar jag bokstavlingen stek. Aj vad jag har bränt mig!

Och igår vart de lite försiktigare solning med Malin sen goglass. Kvällen blev en impulshändelse allt som allt med Robin. Ja, vi picknickar till middag! Ja, vi cyklar typ broarna runt! Ja, vi går på bio!  Wolverine!
Satan så bra film! Jag är så där lagom smygkåt på han. Grrrr! Plus. han var naken ! GRRR. Robin tyckte mest bara att Wolverine var supercool. Och jag tror inte Robin blinkade en ända gång under hela filmen ?
Fast de roligaste var att jag och Robin var helt ensamma i biosalongen. Haha, de har jag aldrig varit med om förut. De var kul för då kunde man ju prata hur mycket man ville utan att störa nå andra. Men smått mobbad kände man sig ändå.


Min blivande man ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0