Amazing som Maja själv sa!

Ibland kan fan i mig Facebook bra att ha!
Både jag och syster Maja har fått ett mail från en kille som heter Chris som vi träffade när vi var och hälsade på syster på Irland FÖR 5 ÅR SEN! Vi råkade hamna i samma rum på ett hostel i Galway. Han var eller ja är ett år äldre än Maja så vi tre började umgås lite där då på hostlet. Skitkul! Han och hans pappa var på typ nån europaresaresa tror jag.
Så jamen visst vi träffades där i några dagar, skilldes och hördes aldrig mer igen. Jag och Maja provade skicka ett mail en gång men fick aldrig svar. Jaha tänkte vi skitsamma han ser vi aldrig igen.
Men tametusan de gjorde vi!! Fan vad kul att se hur de gått för han. Gift är han då och 2 barn verkar han ha också. Kul för han.
Glömde jag säga att han är från USA! Kanske inte de lättaste att hitta igen en gammal kontakt då. Jävligt fränt måste jag få säga!! I like it!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaa, like! ;P

2009-10-16 @ 16:17:43
URL: http://jullep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0