De blev tack och lov inget Happy Ending

Igår var jag och fixade ryggen med en välförtjänad massage. Hela nacken och axlarna var hur spända som helst att jag gick omkring med en konstant huvudvärk. En massage var alltså ganska nödvändig. Rumpmassagen däremot?! Inte visste jag att jag tydligen hade problem med musklerna där! Satan vad ont de gjorde!
Kände mig helt mörbulltad igår när jag kom hem. Och mörbulltheten har hållit i sig. Skulle egentligen ha jobbat idag men jag har så ont i axlarna och nacken att jag typ inte kan röra mig. De blev till att stanna hemma istället.
Kändes desutom dumt att kanske fara och jobba och förstöra de som fixades igår så jag inte kommer klara att jobba på hela helgen. Så idag siktar jag in mig på att mjuka upp mina muskler i min egna takt och få igen lite rörlighet.
Så jag inledde dagen men en timmes promenad runt sunnanå. Har ju som inte haft tid att kolla läget på mitt nya bostadsområde. Finns många fina hus här men dom står kanske aningen tätt för min smak. ( Ska hon säga som är uppväxt i ett radhus! ) Härnäst blir de troligen att ge sig på disken så axlarna får röra lite på sig.
Jag hoppas då att nästa massage inte ska göra lika ont efteråt. Men den blir inte av fören efter Irlandsresan då man troligen kommer ha ont i ryggen efter alla shoppingpåsar! Hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0