De prickiga paret

Dagens äventyr gick till farbror Doktorn.
Och efter att jag lekt Bitchen #1 i en halvtimme och verkligen inte gett med mig i hans gissningar om vad jag och Robin har så lyckades jag äntligen tjata till oss ett hudprov så HALLELUJAH vi har kanske äntligen gjort ett framsteg till ett slutgilltigt svar!

Först när jag berättade för doktorn då om min senaste diagnos jag fick i umeå ( som inte skulle smitta ) och sa att jag smittat Robin ändå så utbrister han - Nämen de ska ju inte smitta !!
Men grattis jag sa ju de och de är därför vi är här igen!
Så när läkarn skulle ge förslag på ännu fler krämer och shampoon att prova så hade han ju inget nytt att komma med för jag har redan provat allt. Även den mer extrema kuren med tabletter!
Då gav han äntligen med sig att göra ett hudprov. Men han sa att dom skulle kolla efter nån hudsvamp(?) Varför är alla så insnöade på att de är en hudsvamp?! Visst har jag redan provat allt mot de och int fan i mig har de hjälpt! Kan de inte kanske var så att de är något annat än just en hudsvamp?
Så jag hoppas då för guds skull ( nä nu ljög jag, för Robins skull ) att dom även kollar om de kan vara något annat!!


Har försökt räkna hur många läkare jag har varit till och jag har verkligen ingen aning längre!
Än så länge så kommer jag på 10st, men de är mycket möjligt de är fel. 10 läkare alltså på 3 år! Och en av dom är t om hudläkare på Umeå universitetssjukhuset!
Nu får dom ju skärpa sig och sluta gissa !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0