Flott värre

Vet ni vad jag gjorde igår?
Jag gjorde min första dag på mitt nya jobb! Japp ni hörde jag har skaffat mig ett till jobb! Eller skaffat och skaffat, jag fick ett nytt jobb. De var dom som jagade mig.
Så vad är då detta nya glamourösa jobb? Jo de är Krysset på söder. Hahaha, från ett hamburgeställe till ett annat! Men äsch de är pengar och jag vet inte ens hur mycket jag kommer får jobba. Får då iaf äta gratis i en vecka. Kalla mig fet!
Jobbar mellan 17-01 idag så om nån vill komma förbi och skratta åt mig så varsågod, jag är inte så duktig än på de jag ska kunna. Jobbar samma pass även imorgon och på torsdag. Kom fram till att jag inte kommer träffa Robin fören fredagskväll. Snyft

Vad får de lov att vara?


Kommentarer
Postat av: ewe

men grattis lisa!

2009-10-06 @ 14:51:15
Postat av: Rosanna

congratz!

2009-10-09 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0