Konstnärsgenen

Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde i måndags!
Jag var på en målarkurs med Marielle. I know de låter lite tantvarning och de var just precis vad de var. En riktigt syjunta fast vi målade istället för att sy. Men vi målade inte på dukar typ tavlor, utan vi målade keramikfigurer. Fanns huuuur många som helst att välja på. Allt mellan tomtar till troll, änglar till drakar, indianhuvuden till jättesniglar...
Jag valde iaf en lykta som såg ut som ett Muminhus. Marielle tog typ de största troll hon kunde hitta! Och de var hur kul som helst!! Vill fara nästa gång också men då är jag på Irland.
Robin är däremot inte lika förtjust, han kan inte förstå vittsen med en massa prydnadssaker. Visst de fanns en hel del smaklösa saker där som jag aldrig skulle ha gjort, men hallå mitt hus är ju skitfint! Inte kan jag göra mig av med de inte. Jag ska nog hitta en fin plats åt den så även Robin blir nöjd.

Ska jag ställa den i Mumindalen?


Kommentarer
Postat av: Danni

Jättefint hus!

2009-10-22 @ 16:50:13
Postat av: Annelie

Vad är det jag hör? är det tantigt att sy?

2009-10-22 @ 18:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0