De som är mitt, är ditt

Varför är jag uppe före 8 på min lediga dag?
Jo för jag måste ringa farbror doktorn och få en tid till mig och Robin.

Oj oj oj Lisa och Robin ska till en läkare!!
Är Lisa äntligen gravid som folk tjajar?!?!


Nae tänk för att jag inte är de! Vi ska dit och kolla upp mina, inte smittsamma, utslag ännu en gång som av någon konstig anledning hoppat över till Robins kropp? Duger inte min kropp längre eller äre kanske så att jag faktiskt smittar ? Vi väntar med spännningen på ännu en diagnos + fjortonhundra krämer att smörja in oss med.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ojdå. En ny typ av vattkoppor/vattenkoppor. Kommer inte ihåg riktigt vad de kallas, men jag vet att det klias ordentligt en gång i livet för att aldrig komma tillbaka igen. Du har odlat en ny sort som STANNAR! :O Nej men jag hoppas de kommer på hur de kan försvinna. Den där blonda slingan i nacken stör mig inte så mycket längre, den smälter liksom in nu. Eller så tycker jag bara det för att jag inte har ögon bak i nacken. Det numret som jag har nu är 0762 numret som slutar på 1 :) Vill inte skriva in hela här och riskera att underliga personer ska höra av sig. Har tyvärr inga pengar på den telefonen nu heller. Är ju pank som ett prick över i:et så väntar med det också. snålt jag vet. Vad är det för kontantkort som du använder? eller e det abonnemang som du har? Pussar och kramar från söder (den västra delen, du vet det så kallade Västra Götaland)!

2009-09-24 @ 16:06:24
URL: http://sabefa.blogg.se/
Postat av: David

Döp henne till Isabel

2009-09-24 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0