M.U.S

Titta vars jag var igår!
Fick ett presentkort på en sminkning på Make Up Store när jag fyllde år och kom nyligen fram till att den går ut i oktobet så de var till att akutboka en sminkning. Så igår small de!!
Fick en silverblå sminkning. De blåa var egentligen ganska skumt för färgerna var inte blåa utan blev de på mig? Hursomhelst mycket snygg! Ska försöka mig på den själv på nästa helg då vi har firmafest.
Kom sen hem med:
En Concealer
En Foundation
Två ögonskuggor ( en till kommer men den var slut )
En sneskuren pensel
En ögonskugga/eyeliner/ ögonbrynsskugga ( tre-i-ett-paket )

Blev en hel jävla massa smink men jag tycker jag förtjänar de! Men då slipper jag ju köpa smink på minst ett år.

Har fortfarande sämt kamera


Sen råkade de blev fest på kvällen men de passade sig ju ganska bra då man redan var sminkad och klar. Däremot vare 22 ute men pratiga Lisa lyckades prata sig in. Skulle gå in med Robins kompis som har säsongskort, vakten bad om legg och säger
-Tyvärr asså vi har 22 ikväll.
Och jag svarar bara med puppieeyes
-Jaha, men kan jag inte få komma in ändå, jag är ju som med han?
Vakten vänder sig till en kollega och säger Okej.
SCORE!!
Men då träffade jag Lina ute och hon är ju t om yngre än mig, så så svårt kan de ju inte ha varit att ta sig in igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0