Ja, vad annars ska man göra med all denna snö som finns!

Nu är Anton på G igen med en jättesnögubbe! Men årets är MYCKET större en den som sist gjordes!
Och även denna gång så fanns jag där för att hjälpa till. Sen att jag bara hann vara där en halvtimme innan alla blev less efter att ha hållit på i 11 timmar. Men lite snö hann jag ska skotta i hinkar som sedan kastades upp till toppen för tömning.
Antons jättesnögubbar byggs nämligen utan maskinhjälp. De ända som används är hinkar, spadar, madrasser och stegar. Allt annat är rå muskelkraft ( inte hos mig dock )
Har en bild på årets gubbe på telefonen men jag har sladden på Nypon så jag kan inte lägga in den. Gör de en annan gång om jag kommer ihåg
Men vad ska man säga, dessa pojkar har på tok för mycket fritid :P

Den första jättesnögubben



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0