Munnarna kommer gå varmt, belive me!

HahajagharendatemedAnnaidagdeharinteni!
Jag vet att ni är avundsjuka!

Jag tror inte de är hälsosamt att sakna henne så mycket som jag har gjort!
På 18 år har vi som längst varit ifrån varandra typ en månad och de var när man var små och tvingades vara i ens sommarstuga under mor&fars semester. Men då kunde man ändå ringa varandra och kanske lyckas få ihop ett litet möte
Men när Fröken Fräken får för sig att dra till andra sidan jordklotet i 4månader blev allt betydligt svårare. Inte okej anser jag!
Så nu tänker jag inte släppa iväg henne längre än innanför dom Svenska gränserna. För då går de iaf att åka och hälsa på varndra även om hon får för sig att flytta till Kiruna eller Malmö!

Min Inte-riktigt-lika-bra-hälft är äntligen hemma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0