Varför snöar de sista April? Inte okej!

Jag är fortfarande sjuk och har förbannat tråkigt, så då blir de till att göra ännu en lista! Är nog bara jag som tycker de är kul men de skiter jag i!


Ta fram mobilen och in på kontakter

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Adam Berglund - Ja på kinden faktiskt om de gills!

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Carina Forsgren - Hennes barn gick dagbarn hos min mamma, hon har varit min chef i 5 år och jag har bott ihop med hennes dotter.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Erica Ljung - Bra fråga. När hon återvänder från Norge kanske

ÄR NUMMER 25 SÖT?
Dennis Paavola - Ja, nått annat kan jag väl inte påstå

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Faster Inger - Och de tror ni att jag kommer ihåg!?

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Andreas Häggström - Haha ja de var Anna som presenterade oss. Resten är inte väsentligt...

GILLAR DU NUMMER 51?
Jenny Forsberg - Ja de gör jag! Hur kan man inte gilla henne?!

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?

Adam Rundström - Jomen de har jag väl? Har pratat med han i telefonen iaf vet jag

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Anton Lindberg (aka Cykel-Anton) - Förhoppningsvis till sommaren om han behagar komma hem då

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Annelie Grefve - Ja de är ju som Robins lillasyster

VAD ÄR DE BÄSTA MED NUMMER 79?

Karina Nylén - Min mamma!! Behöver jag säga nå mer! ♥

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Alexander Barkman - Haha ja vad ska jag svara. Been there, done that kanske ?

VAD PRATAR DU & NUMMER 18 OFTAST OM?
Björn Lundqvist - Har ju inte träffat Björn på typ ett år men hockey kanske?

HAR DU OCH NUMMER 57 BRÅKAT NÅGON GÅNG?

Jonthe Eriksson - Nämen de tror jag väl inte att vi har?

KÄNNER DU NUMMER 1?
Adam Holmquist - Mitt älskade Krull!

HAR DU KRAMAT NUMMER 65?
Anna Fäldt - Men de är väl klart att jag har kramat min kusin!

Jag och nummer 13 med bara ett öga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0