Visst du verkligen...

att jag vill trycka i mig en stor chokladkaka just nu!
att jag har har mens, därav svaret på förra frågan
att min senaste kyss var en blöt sådan
att jag lyssnar mycket på mitt egna pladdrande
att jag funderar på vars jag ska sätta min nya lykta?
att jag pratar MYCKET, MERA, MEST och glöm inte FORTAST
att jag inte gillar Pernilla Wahlgren
att min första riktiga kyss var jag inte riktigt beredd på att jag skulle få
att jag avskyr när folk snackar politik. Finns de nå tråkigare?!
att kärlek är nått jag inte riktigt fattat än, men man ska nog inte de heller. I like it ändå!
att jag gillar kossor ♥
att jag alltid kommer att vara liten och ettrig
att jag är förälskad i Optimus Prime
att sist jag grät var igår av skratt på Luleåspexets show
att min mobiltelefon är blommig! Ovanligt...
att när jag vaknar på morgonen känna jag mig övergiven och ensam i sängen då Robin redan farit och jobbat
att innan jag går och lägger mig måste jag pilla bort allt ludd mellan tårna
att jag just nu tänker på hur varmt de är i mitt knä att ha datorn där!
att i morgon kommer jag att fylla 21!
att jag hoppas att jag en vacker dag blir 160cm lång!
att jag verkligen vill ha en ko!

att jag är sötast?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0