Middag på Olles

Igår var de inbokat en middag med Robins vänner eftersom Robins kompis Johan var hemma på Norge. Alltså ett gäng killar som skulle träffas på Olles och dricka lite öl. Men nu var de så att Johan hade med sig sin tjej från Gislaved som han träffat i Norge. Så jag listade ut tillslut att jag var troligen bara medbjuden för att hålla henne sällskap. Vilket jag inte hade nått emot! Lite lagom stelt i början, men vad annars brukar de bara första gången man träffar en ny människa. Men efter middagen satt vi och pratade i typ 3 timmar om allt mellan doggy-style till elaka tandläkare!! Herrejävlar så gullig tjej!  Vi satt på en ramp eller vad man ska kalla de in till Olles köksingång och solade och surrade tills de blev kallt om stjärten att sitta direkt på betongen. Inne på Olles satt killarna och surrade så tillslut gjorde vi dom sällskap en stund innan jag och Robin drog hem.

Nu hoppas jag bara att Johan håller fast vid Frida så jag får träffa henne igen nångång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0