Mögel?

Ett återkommande ämne i mina inlägg är och verkar förbli mina utslag som jag misstänker är odödliga.
Var nästan fläckfri där ett tag tidigare i somras. Eller dom fanns säkert där men dom syntes inte så mycket. Och när dom inte syns tänker jag inte på dom och mår därför ganska bra! Nu på senare tid har jag sett mer och mer fram på bröstet hur de ploppat upp och blivit tydligare fläckar. Spanade in ryggen, och jo jävlar där var dom tillbaka också i mängder...
MEN! Än är de inte så farligt som de var sist vi var till läkarn. Men få de fortsätta så här så måste jag nog beställa en tid för hudtransplantation snart.

Senaste upptäckten hoppas jag bara beror på att min BH färgar av sig, annars har mina fläckar typ börjat mögla!?
Mörka fläckar på ryggen = inte så läckert och troligen inte så bra heller ?!


Blir fler fläckar mörka beger jag mig nästan till akuten och kedjar fast mig tills jag får ett vettigt svar och lösning på detta nu 4 år långa hudbesväret!



Men först måste mitt blåmärke på armen läka,
annars finns en stor risk att Robin blir anklagad för misshandel!
Har en ganska snygg färgkarta i blåmärket just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0