På rymmen!

När vi var i Robins stuga förra helgen så lekte vi Blåsa-Ut-Luft-Och-Få-Fladderläppar-Samtidigt-Som-Man-Tar-Kort leken. John fick sig en riktigt läcker bild!



Men vänta lite!!
De är nått skumt med bilden!
Om man tittar lite nogranare så ser man...


EN FLYGANDE SNUS!!!



HAHAAHAHAHAHA asså jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde när jag upptäckte snusen på bilden! Både stolt fotograf och stolt upptäckare till detta lilla missöde! John märkte att den flög ut men trodde aldrig att den skulle fastna på bild.
Vi skrattade non stop den kvällen åt de här och de var lika kul varje gång! Jag höll bokstavligen på att kissa ner mig och vart tvungen kuta på toan, men där fortsatte skrattandet fasten jag inte ens såg bilden. Bara vetskapen om den fick mig att skratta ännu mer!


När John fick se bilden själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0