Sol vind och massa mera vind!

Den romankotiska middagen med syster igår slutade med en hel del pimplande av rötjut på hennes balkong med 3 karlar som sa att dom skulle dricka lite öl men som slutade med att dom också drack rötjut. Smått gaya I know! Men de blev ingen utgång då 2 skulle upp och jobba, en ska till gbg idag och jag är förliten för att få gå in på 22! Bara 5 månader kvar sen då jävlar!
Middagen (även på balkongen) bestod av sushi. Den något konstiga maträtten börjar faktiskt bli god! Första gången jag åt de trodde jag aldrig att jag frivilligt skulle komma på idén att äta de igen! Men se så fel man kan ha!
Nu ska jag bege mig till Laxgatan och vara duktig flickvän och städa Robins hyreshus medans han klipper gräsmattan! Min enda lediga dag på evigheter och jag ska måsta jobba! Men vad gör man inte för ens värmekälla i sängen en kall natt.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0