Storjägarn!

Jag ser nästan misshandlad ut!
Jag är nästan misshandlad!
Men jag antar att så går de när man ger sig in sånt man egentligen inte klarar av så bra

Jag antar att jag inte är gjort att skjuta med riktiga gevär som älgstudsare och hagelgevär. Herrejävlar vad dom sparkar tillbaka! Vilket resulterade i ett ont blåmärke på överarmen.
Men! De ska gudarna veta, att jag träffade faktiskt petflaskan med vatten i som vi hade ställt upp! Kan ha varit nybörjar tur för andra gången missade jag. Men jag skyller på hagelgeväret som gjorde så förbannat jävla fitt ont att skjuta med! Har ju t om bevis att de gjorde ont!

De är fan svårt att fota ett blåmärke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0