Team Jula

Alltså, fotboll igår med jobbet. Och än en gång - Varför utsätter man sig själv frivilligt för detta!
Herregud vad jobbigt!! Tacka gudarna för astmamedicin! Annars hade jag stupat efter bara uppvärmningen.

Av 18 pers som hade anmält sig så vart vi 8 st som spelade! Inte okej Jula! Men två som inte ens hade anmält sig kom och agerade publik. Fast dom skrattade mer än vad om hejade. Undrar varför?


Och nu till de chockerande!! Jag gjorde 2 mål!!!! WOW!! Aningen stolt måste jag säga! Dessutom dom 2 första målen. Kändes bra för mitt annnars ganska låga självförtroende inom sport. Mitt lag ledde t om med 6-1 efter första halvleken. Dock gav vi upp matchen när de stod typ 10-10. Då hade alla trappat räkningen och ingen orkade springa längre en halvvägs på den redan förkortade banan.
En lufttur fick jag även vara med om efter att Adam tyckte de var dags att leka Kast-Med-Liten-Lisa. INTE min favvolek! Tack och lov gjorde de inge ont, kände snarare oron över att få gräsfläckar på kläderna. (Hallå vuxenpoäng? )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0