NeuLash

NeuLash är ett ögonfransmedel som blivit ganska populärt runt om i bloggvärlden har jag sett. Och jag har faktiskt själv provat de! Typ sen början av Juli har jag använt de på mina ögonfransar pga att mina fransar varit så himla få och sköra så dom ramlar av helt och hållet istället för att bara gå av som andras ögonfransar verkar göra. Då har man iaf kvar fransarna, dom är bara aningen kortare!
Så jag tänte att vi provar och ser om jag får tjockare, fler, starkare och längre fransar (vilket jag egentligen inte begöver)
Tjockare: Njae de har jag väl inte dikret märkt
Fler: Nopp! Kan jag väl inte påstå. Snarare färre?
Starkare: Jomen de tror jag! Tappar då inte lika många nuförtiden!
Längre: Men driv du! Dom tar fan i mig aldrig slut! Petar mig nästan i ögonbrynet! Sen de lustiga är att de är några strån som fått fnatt och blivit übermega längre än dom andra!

Plus allt detta fick jag färdigböjda ögonfransar Wish I Love!! Tror ju att min ögonfransböjare är den stora boven i varför jag tappar fransarna! Men nu behöver jag den inte! Hurra!! :D

Före. Bild från Grekland i mitten på Juni


Efter. Taget 30 Augusti

Långa? Jag sa ju de!

Kommentarer
Postat av: Janni

Men helvette så långa ögonfransar!! Längtar tills jag får se dem iRL! ;)

2010-09-07 @ 17:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0