2010 i bilder

Jag är sjuk även denna dag. Jippi
Men har idag även fått sällskap av en sjuk Robin. Så nu ligger vi i varsin enda av soffan med varsin dator. Snacka om bra slut på året...

Nyårs ska firas i Piteå även detta år. Badning, finmiddag, alkohol och övernattning på hotell står på listan. Dock så blire kanske till att hoppa över badningen då man varit überförkyld dom närmaste 4 dagarna och de är ju dumt att dra på sig typ en lunginflamation eller nått liknande


Men i all denna snorning och hostning så tänkte jag bjuda på mitt år, i bilder!


JANUARI


Året inleddes i Piteå på havsbadet där de var stoor Nyårsfest!


Vi passade även på att renovera vardagsrummet

FEBRUARI


Vart de dags för den blivande bruden Idas möhippa! Först ut stod jävulskap och sen relaxing

MARS


En tur till Ammarnäs för skidåning, skoterkörning, grillning och After Ski tillsammans med Robin, Camilla, John, Robin & Janni hanns med!


Den 13 mars gifte sig Ida och David!


Jag vart medbjuden av Robins mamma+systrar att följa med och fotograferas med The Studio

APRIL


Firmafesten på jobbet spårade så mycket att nästan inga bilder får visas på internet!


Påsken firades bl.a i Talludden med grillning och fest!


Istan firade vi påsken med utgång på S8. Kusin-Vitaminen Sara fick även följa med!

MAJ


Anna har äntligen behagat komma hem från the land down under och vi satte genast igång att roa oss med att klottra på syster Emmas vägg


Fest hemma hos Cissi med bl.a de gamla Moröskolan-tjej-gänget!

JUNI


Systrarna Nylén lyxade till de med en semestervecka på den grekiska ön Samos


Midsommar firades i Talludden med lite lekar, en massa mat, SingStar och självklart SKAKA RUMPAN!

JULI


Juli började med ett BeachParty i Skråmträsk!


Sommarens höjdpunkt! FESTIVALEN! Fredan vare fest med Umefolket


Lördagen var de Jag&Emma + The Ark + E-Type = SANT!


Ena semesterveckan spenderades i pappas gamla hemtrakter. Nämligen Höga Kusten, på husvagnssemester tillsammans med Robins systrar + respektive + 2 dogs


Andra semesterveckan spenderade jag och Robin på Irland med syster Frida och Pite-Sara


Släktträff i Talludden med Robins pappas sida

AUGUSTI


Mamma & Pappa firade 25 år som gifta! Detta firades med middag på Vegas


Eftersom Frida kommit hem på semester så vi passade på att ha en systrarfest där vi bl.a roade oss med att Stampa med Leroy!


Några Julamänniskor bestämde sig för en liten folbollsmatch. De dummaste jag gjort på länge. Satan så jobbigt!


Den årliga kräftskivan blev iår istället en surströmmingmiddag

SEPTEMBER


Firmafest ute i de gröna som fortsatte på nyöppnade AllStar

OKTOBER


Roadtrip ner till Ljusdal till Robin & Camillas faster bor med sin familj. Blev en hel del sprit och lite Wii!


Jag och syster Emma gjorde stan osäker under Halloween!

NOVEMBER


Jag och Stina begav oss söder ut till Stockholm för att hälsa på Anna som än en gång flytt Skellefteå

DECEMBER


Jula slog till stort och bjöd på firmafest i huvudstaden!


Julafton!



Och nu äre bara Nyårsfesten kvar och sen är detta år över!
Sammanfattning!
Fan vad jag har hunnit med mycket i år! Don't you think?!
Fler sånahär år tack!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

haha vad är det där för bild på mig och ewe. vad mager jag ser ut. maila!

2011-01-01 @ 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0