Gå och sov quinna!

Bara för att jag har en ledig dag imorgon så är jag upp extra länge ikväll bara för att jag kan! Dock så borde jag egentligen ha lagt mig för flera timmar sen så jag är pigg och glad och inte sover bort min lediga dag då så mycket ska hinnas med.
Dom sista julklapparna t ex ska inhandlas. Imorgon är min sista chans
Två stora tvättpåsar står i hallen och väntar på att få bli tvättade. Risken finns att dom blir större då jag sorterat alla kläderna som ligger på sovrumsgolvet. Saknar att ha två tvättmaskiner...
Mer julklappspapper måste också köpas så jag kan slå in alla klapparna. Kommer säker bli som de alltid blir, att jag kvällen innan sitter och panik slår in presenter! Och jag som vanligtvis inte är nån dirket hejjare på att slå in presenter kan ju garantera att när jag känner mig stressad så blire ännu sämre. MEN! Allt går att lösa någorlunda med en massa massa tejp!


Och dagens trevligaste händelse var att Frida kom hem idag över jul! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

MEEEN SÅ TREVLIGT :D

då ses vi ;)

2010-12-20 @ 06:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0