Lösögonfransar?

Jag var in på Make Up Store idag på jakt efter en ny fin ögonskugga. Stod och pratade med en av sminköserna där och jag ser hur hon tokblänger på mig i smyg.
Tillslut säger hon: - Asså jag måste bara få fråga! Är de där verkligen dina riktiga ögonfransar eller har du gjort en förlängning?
- Nej de är mina egna.
_ Herregud de är de värsta jag sett!Helt sjukt! Och skriker hit sin kollega att hon måste bara komma och se de här!
Blev smått utstirrad, ja!

Erkände dock att jag fuskat och använt NeuLash. Men att min baktanke var att få fler och friska fransar som inte ramlar av hela tiden och inte längre då dom redan vad långa.
Hade inte räknat med en sådan uppståndelse kring mina fransar!
Typ en av dom vanligaste frågorna jag får på jobbet av kunder är om jag har lösögonfransar på mig?! Även vänner jag inte träffat på en tag påpekar dom.
Visst jag klagar inte för att jag har långa och så, men jag vill ju inte att de ska se ut som lösögonfransar! Inge plastic fantastic till vardags för mig tack! Men, vad annars kan man förvänta sig när man har 1,5cm långa ögonfransar. Jepp du hörde rätt! Jag har mätat dom! 3-4mm längre har dom blivit av att använfa NeuLash. Sugna på att prova? Hemsidan hittar ni här-->NeuLash<--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0