Dagen efter igår

De ligger ett utslaget Bakistroll i sängen och snarkar!
De ända han kan säga är - Ta de försiktigt jag är så skör idag. Jag har så ont i huvudet. Kan du göra de och de och de och de åt mig?
NEJ säger jag då!
Skyll dig själv! Nog för att man ska bli full på en svensexa men då borde man också ha räknat med att man kommer vara riktigt bakis dagen efter!

Och jag har redan varit tillräckligt snäll flickvän i helgen. Fredagen- nya byxor, igårkväll- fyllechaffis ( annars hade ju stackars brudgummen måsta stanna istan över natten. Och gårdagen var ju hans dag så självklart kunde jag köra hem han till Ö Falmark ) idag- agera skjuts till festlokalen där dom ska städa bort gårdagens fest.
Titta så snäll man kan vara!!
Måste kanske göra nått dumt snart så jag inte slutar som nån jävla Toffel!

Kanke ska gå och hoppa lite på bakistrollet? Tror vi de kommer uppskattas? LET'S DO IT!

Kommentarer
Postat av: maja

besserwissern maja hälsar att det borde stå: Det ENDA han kan säga... för ÄNDA är en rumpa ;)

2010-02-21 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0