Girlpower!

Fick en riktigt nostalgiknäpp igår och var bara tvugen sitta på Youtube och kolla in SpiceGirls alla musikvideor!!
Åh jag känner mig som 8 år igen och vill bara ta fram hårborsten och ställa mig och mima framför spegeln!

Vi var ju helt besatta i dom (precis som resten av världen) och jag Anna Frida Isabel och Mirjam, som sen blev Malin dansade och sjöng alltid till dom på klassens timme. Då hade vi stått hemma hos Anna i hennes vardagsrum och övat i timmar. Även på hennes balkong stod vi en gång och de slutade med att typ alla grannarna kom och lyssnade och vi fick applåder sen!
De är så synd bara att de finns ingen bild från när vi uppträdde som dom. Vi hade fan inlevelse och tränat in alla danserna! Vi t om hade gjort egna vingar när vi körde Viva Forever!

Och ni ska ha sett mitt rum! Herrejävlar de fanns inte en ända fläck på väggen som inte var täck av SpiceGirls afficher! Och jag älskade min T-shirt! Den blev fort urtvättad och man såg knappt vad de var på men jag hade den iallafall!

De är påtok för dåliga tjejband idag! SpiceGirls var ena riktiga höjdare! Nog för att dom blev dåliga i slutet men sånt händer ju. Dom var då mycket bättre förebilder om vi jämför med Pussycat dolls som är väl dagen största tjejband kanske? Hela deras grej går ju ut på att vara så nakna som möjligt och åla sig som mest mot allt och alla! Jippi såna vill man ju att ens barn ska ta efter ?
Nä tacka vet jag SpiceGirls! Oftast relativt påklädda och alla med sin egna stil. GingerSpice var ju t om lite att ta i där ibörjarn! Och sen deras slagord- GIRLPOWER! hahaha fyfan vad jag vill vara lite igen!!

Och nu äre ju som upplagt för lite SPICE GIRLS!!
Men de var fan svårt att hitta några som man kunde lägga upp så ni får nöja er med 3 videor och 2 bara låtarna. Men dom är bra dom med! haha
FRAM MED PLATÅSKORNA SÅ KÖR VI!!



Btw! Jag är skitsugen på att se SpiceGirls The Movie nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0