I'm so excited, and I just can't hide it

Nu har jag varit duktig flickvän!
När Robin kommer hem ikväll kommer han att mötas av ett par nya svarta byxor som jag köpt åt han! Kommer dom att passa? De återstår att se
Robin lyckades nämligen ha sönder sina gamla svarta på en krogrunda. Hela stjärten var framme på han! Och ikväll så hade han velat ha ett par svarta byxor och skojjade och sa att jag borde fara och köpa ett par åt han. De skämtades bort, men i morse när jag vaknade tänkte jag, jofan jag gör de! And so I did!

Vad händer ikväll då eftersom Robin så gärna ville ha ett par svarta byxor på sig?
Jo de är så att MiniBygg bjuder på middag och sen Body Holly! Eller egenligen tror jag de är Brolle Jr som bjuder MiniBygg som tack för att dom byggt om hans stuga? Nått sånt...
Så ikväll ska vi klä upp oss och vara fina! Gud vad kul!
Alltså dags att skutta i duschen nu så jag hinner innan kl17! Hur ska jag hinna!?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0