Pink it´s my new obsession

Jag insåg tillslut att jag inte kan fara och jobba med så hemska naglar som jag hade. Jag står ju förfan i kassan! Mina naglar skulle vara de ända kunderna kollade på!
Så för att dölja mitt "mästerverk" så målade jag över de med knallrosa nagellack!!
Smart drag Lisa!
Tack tack!
De drar ju inte alls uppmärksamhet till sig?!
Vilken tur också att de rosa matchar sååååå himla bra till min röda arbetsskjorta?
Men de ser så betydligt bättre ut iaf än de kladdet från gårdagen! Blir sen att skaffa fram bortagningsmedlet och snygga till dom på riktigt. Men tills vidare, over and out! Vi ses på Jula



Ps. Dom är inte ens i närheten av så knallrosa på bilden som dom är i verkligheten


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha tack tack tack för att du upplyser oss om de ;) Något annat som rekomenderas/inte rekomenderas?

2010-02-17 @ 18:44:46
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0