Text me

Hur man totalt tappar fokus från en väldigt simpel vardaglig fråga i en sms konversation och driver den till max!

Ewe:

Lisa, vad säger du om lördagkväll? :)

Jag:
Jadu jag vet inte än min mamma fyller som år då

Ewe:
Mjaha, trodde hon fyllde samtidigt som min, men de kanske var din pappa eller så hittar jag på, haha

Jag:

Nä de är min pappa som fyller samtidigt som din mamma :)

Ewe:

Jamen då var jag ju inte helt ute och cyklade :) dom om Michael Jackson

Jag:
Precis! Och han är dessutom född samma åt som min mamma. Oj vilka kopplingar de finns. Haha

Ewe:
Ja och som min mamma med, shit alltså. haha

Jag:
Haha men shit asså de här är ju skithäftigt!

Ewe:
Haha ja, har för mig att Madonna också är född då. Eller samma år var de kanske bara. Världen är allt bra liten

Jag:
Samma år. Ja gud vilken liten värld vi lever vi. T om du och jag är födda samma år :O spooky

Ewe:
Amen shit alltså!

Jag:
Vi borde typ höra av oss till en tidning! Fattar du vilken story de skulle bli!

Ewe:
Haha ja, för Norran skulle det bli ett riktigt scoop

Jag:
VI KOMMER BLI RIKA!!!

Ewe:
Haha YEY

Och så en ny bild på de! Perfekt!

Kommentarer
Postat av: maja

ved du vad som kommer hiva in cash?? en identical HAND TWIN!! :o

2010-02-12 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0