Troll

Dagens händelse var inte mer spännande än att jag var och fikade med fröken Tegelind på stan. Men de var mycket mysigt. Som alltid! Vad annars kan man ha med Malin. Hela hon bara skriker MYSIGHET!!
Satt mest bara och surrade en massa skit, och i allt skitsnack kom vi fram till att vi vill ha en vinprovarkväll där alla som kommer köper med sig en vinflaska var så får man smaka av alla så man lär sig nå nya sorter och slutar köra på samma gamla vanliga som man vet funkar.
Så är de någon som känner sig intresserad är de bara att höra av sig!

Sen tänkte jag lägga in nån fin bild på mig och Malin men de finns typ ingen! Jag har iaf ingen fin bild! Bara spårade bilder så jag tänkte vi kör en liten bildbomb med några av våra fina bravader genom tiderna, så får vi se sen hur länge jag får leva innan Malin stryper mig. hehe

VARNING!! : INTE NYA BILDER!



Lite söta har vi iaf varit!

Kommentarer
Postat av: Ana

haha men HUR kan det komma sig att jag känenr er?

2010-02-04 @ 12:07:10
URL: http://annaochfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0