UMEÅ INK

 

Inkad och klar!
Bara en massa smörjande kvar. Lever inplastad men ibland måste ju huden få andas. Men varför så röd i huden? Den jävla tejpen som håller fast plasten sitter som klister och gör förjäla ont att dra bort 4 ggr om dagen. Därför röd och irriterad i huden.

Tog ont som fan att göra ju längre ner på ryggraden han kom. Ville sparka till killen mer än en gång men jag lät bli, både pga av att jag troligen inte hade nått och sen äre ju dumt att sparka en kille som håller en nål som gör permanenta spår efter sig på en.
Men mycket nöjd även om den blev större en vad jag hade tänkt mig. Ser den ju liks inte så de är ni andra som står bakom mig som får lida i sånafall. Hehe

Och för er som inte fattar vad de är eller vad de står så tippa skallen åt höger så ser ni!


Kommentarer
Postat av: Janni

Vilken snygg tatuering Lisa!!! Jag vill också ha en i nacken/ryggen, fast jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha för nått...



Nu är vi hemma från Thai iallafall, så vi måste dra ihop någon date snart!! Kram.

2010-02-03 @ 15:31:53
URL: http://janniwallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0