Systrarna Fågel

Jag tror på riktigt att de är bara Nylénare som kan ha förbannat jälva roligt medans man köper skidor, pjäxor och stavar! Försäljaren måste ha trott vi var helt puckade i skallen! Men han skrattade också
Danni och Kajsa däremot som följde oss ville egentligen ställa sig så långt borta från oss som möjligt men dom stod allt vacker kvar för dom var redan avslöjade att dom tillhörde våran grupp
Mycket skratt och många mat- och djurimitationer. På en sportaffär? Ja som sagt, man måste vara en Nylénare för att klara de på rätt sätt.
Men allt jag behövde blev köpt! Däremot fick jag inte med mig nånting hem förutom stavarna. Kändes som ett par riktigt dyra stavar när man betalat över 4000 men bara får dom med sig hem! Men på tisdag får jag och Emma hämta resten av vår utrustning
Och på beställningarna står de t om Lisa Svalan Nylén och Emma Tranan Nylén. Vi måste ha gjort ett rejält intryck på försäljaren! Hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0