Stadsfesten 2010







Äre festival så äre! Och ingen riktig festival utan E-Type!
Men med ett stort plus i kanten tack vara The Ark! Dom är så j*vla bra live!!! Och Ola Salo är som rolig!

Min redan hesa röst mådde inte så bra men den ska fan lida! Annars gills de inte!
Jag och syster Emma sjöng och skrek som om de inte fanns nån morgondag!
Och hade de varit så att de inte vart nån morgondag så hade jag ändå kunnat dö lyckligt eftersom jag fick både röra E-type och sjunga i hans mick! De äre inte alla som har! Eller jo typ, nu efter hans besök i publiken så har typ alla taffsat på karln. Stackarn, kan inte vara lätt. En tjej jävlart slet han i håret!
Men Jessica vart smått avis så lite måste jag få skryta ;)

Kommentarer
Postat av: anna

zipa och skicka bilderna till mig på msn?

2010-07-14 @ 19:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0