Balen 2010

Igår var de baldags för 91:orna. Men självklart jobbade jag vilket sög. Hade jättegärna sett den! Är ju lite av en tradition att gå och titta på alla fina paren som går balen. Och lite lyxigt att dom faktiskt fick en röd matta att gå på! Fast då fick dom istället gå betydligt mycket längre. Om de var bra eller anus kan jag ju inte svara på, men jag kan gissa att de måste ha varit lite jobbigt. Satan vilken puls jag själv hade när vi gick den lilla korta biten upp till Folkparken. Tänk då att gå genom hela parken för att ta sig upp till Johanna i Parken! Herregud Oskar hade ju kutat ifrån mig innan vi ens kommit halvägs om han hade måsta gå så långt! Hade ett stadigt tag om min karl!

Och tills Norran behagar att lägga upp fler bilder på hemsidan så får jag njuta av att titta på bilderna från min egna bal. Jag skulle lätt kunna gå på balen igen! Få vara prinsessa för en dag! Nästa gång man får vara de är väl den dagen man lyckats lura med sig nån stackare till altaret...

igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0