En snabbis såhär på kvällen

Jag känner att jag har lite lite till ork att sätta mig ner och berätta om greklandsresan.
Bilder och en massa förklaringar finns ju redan på Facebook.
Men äre nån som inte sett de så finns de här -> Grekland <-

Men ska jag försöka korta ner veckan så måste jag nog säga:

Sol
Värme
Kallt vatten
Varma/halkiga stenar
Mördartrappen
Obligatoriskt kvällmys på balkongen
Men nå så jevulskt!
Kisspauser i sinne!
Bill & Bull
Uppförsbackar
Yta på lagret
Dumma italienare
Glass i stora lass
Lars-Olov
Brännskadad i vattnet
Simmärket Strandade Guldvalen
Brödstöld
Tutts
Våra norska mammor ♥
VIN
Fetaost i mängder
Jättevåg
Misslyckandet att bli brun

Fried Fred
Flipflop Ninja
Queen of shadow
Cameron Diaz


Lät de bra? Missade jag nått viktigt?


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha ha jag tycker att du har prickat in semestern väldigt bra!! Vem kan glömma klassiker som "Lars-Olof" eller "yta på lagret". :-) Och jag är god väg att ta min Strandade Guldval #2!! Tack för en trevlig resa sis!!xox

2010-07-01 @ 23:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0