Utbrytarexperten

I'M HOME!!
Saknat mig? Klart ni har!
Robin hade saknat mig så mycket att han t om erkände att han hade suttit och sniffat på en t-shirt jag använt. Awwh snuttiplutten.

Men just nu tänkte jag inte berätta om Greklandsresan för de har jag inte tid med.
Tänkte istället berätta om masakerna i våran lägenhet som hände på cirka en halvtimme!

I söndags när jag precis kommit hem ringde Robin från Västanträsk och frågade om vi kunde ta hand om Alma (Robins mammas ena hund) i veckan för social träning. Men visst! I like dogs!
Frid och fröjd hennes första kväll hos oss. Natten spenderades snarkandes under sängen. På morgonen for vi båda på jobbet och Alma skulle alltså stanna hemma själv. De tyckte hon tydligen inte om!! När jag kom hem på lunchen hade hon klöst på dörren och på tapeten, men även lyckats klösa sönder brevinkastet så de hängde löst!
När Robin kom hem efter jobbet så såg de likadant ut. Men han var tvungen fara igen och en halvtimme senare när jag kom så var hela brevinkastluckan nedriven och hon hade klöst och bitit bort stora bitar av dörren i hålet för att försöka ta sig ut!!!! INTE OKEJ DUMMA HUND!!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

HAHA!

Nä. Förlåt, men lite komiskt? Skadeglädje iaf.

2010-06-22 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0