Andningssvårigheter

Snacka om att ha fått FÖRKYLNING3000
Näsan ( som egentligen är till för att andas med om de är någon som inte visste de ) har för länge sedan slutat upp med de uppdraget, men snorar gärna och de är helt omöjligt att förhindra troppandet, så munnen har fått tagit över andningen. Detta har då lett till att min mun håller på att torkas ut av all jävla luft som passerar. Lösningen på de är att dricka en massa vatten! Men vattnet måste ju komma ut nångång så de har blivit en hel del toabesök. Men allt vatten ska ju inte bara igenom munnen utan även halsen. Och halsen/halsmandlarna är uppsvällda till tennisbollssice som gör de ganska smärtsamt att svälja.
Och som pricket över snoret har jag fått lock för öronen så jag hör ungefär lika bra som gamla Beata 92 år. Gissa hur lätt de är att jobba när man inte hör att kunderna ropar efter en eller när telefonen i fickan ringer. Eller när man står i kassan och känner hur en fin vårflod är påväg nedför näsan och du har inget papper att torka bort de med utan bara dina händer som sen ska ta i allas pengar som sen alla andra också ska röra i. HALLÅ SMITTBOMB!

Jävlar så positiv människa!



Men för att Anna-långtbortivärlden-Panna ska sluta tjata så slänger jag in en bild på mig och bruden från förra helgen så ni kan få se min klänning.

Herrejävlar mina tänder var inte nådigt gula på den här bilden?!?!
Tandblekning nästa!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0