Dalskidan, älskling! Dalskidan!



Helgens Outfit!

Jag, Robin, Robins syster Camilla och Camillas boyfriend John drar nämligen till Ammarnäs ikväll!
Och då kände jag att de var fan i mig dags att införskaffa nya skidor + pjäxor. Har aldrig äkt ett par nya tror jag? Alla jag har haft har varit ärvda och en del jävlart antika.
Men snacka om att jag kommer se fancy ut i backen med mina skidor som de typ är små diamanter på (?) blommiga pjäxor med matchande stavar. Och de bästa med pjäxorna som gjorde att jag vägrade köpa några andra var att man kan koppla in ett batteri på baksidan som då ska hålla fötterna varma!!! ME LIKE!!

Så dagen kommer spenderas med att packa en massa och laga mat. ( Ofta jag lagar mat?! )
Kommer inte hem fören söndagkväll
Så tills vidare...

TUT TUT I BACKEN ANNARS FÅR NI TUSEN HÅL I NACKEN!!

Kommentarer
Postat av: anaannaa

GUD va roligt det lät med Ammarnäs! Long time no see. Och fasen va sässi sääsi du kommer vara i sprillansskidor :) me like

2010-03-04 @ 12:48:01
URL: http://annaochfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0