Dearly beloved we are gathered here today, på lördag


På lördag gifter sig Ida & David! ( har tyvärr ingen mer charmerande bild på dom två tillsammans, än! )
Ska blir riktigt kul att få gå på bröllop! Blev riktigt chockad när vi fick inbjudan! Och hemsk som jag är så var inte min första tanke - Nej men vad kul för dom! Utan - Vad Fan ska jag ha på mig!!
Men klänningen är fixad, Robins slips är förhoppningsvis påväg och hårdekoration är fixad. Men resten av håret!! Vad ska jag göra av mitt hår!?! Ska klippa och slinga mig på fredag, mer än så är inte bestämt. What to do? Nån som är duktig på frisyrer som känner för att hjälpa mig? SNÄLLA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska du ha på dig :) ? bild upp NU

2010-03-10 @ 02:15:05
URL: http://annaochfredrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0