Hemmaspa

Nu har jag gått till stan, solat, handlat lite på H&M och traskat hem!
Lagom gå väder ute måste jag säga bara man skippade blåsten på parkbron.

Sist jag solade solarium tror jag var inför balen och studenten? Fick ju bara mer och mer utslag när jag la mig i ett solariumv så jag lät helst bli, men nu när vi behandlat oss och typ fått bort alla fläckarna så tänkte jag att de var dags att ge fejksolen en ny chans. Visst mina fläckar har kommit fram igen (efter bara några minuter? Hmm?) men om man ska tro läkaren så sa han att de kunde hända för pigmenten har nog försvunnit(?!) eller försämrats just där och försvinner nog efter lite sol. Så vi provar och ser ifall jag kanske blir ofläckig tillslut! Jippi isånfall!

Sen på H&M passade jag på att köpa en ny hudkräm, några ansiktsmasker plus hårinpackning. Jag kommer verkligen inte ihåg när jag sist gjorde en hårinpackning! De är lätt flera år sen! Typ när jag hade mitt extremt långa och oslingade hår. De vill säga i högstadiet! Herregud min frisör skulle ju börja gråta om hon visste de!

Med andra ord, jag tänker leka lite hemmaspa nu. See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0