Roar du dig med ditt roar jag mig med mitt

Denna vackra snöiga dag har spenderas på akuten i sisådär 4 timmar.
Robin den stackarn har i 2 dygn haft ont i magen så idag tvingade jag upp han på lassa för att kolla upp detta. Jajjemen, efter många timmar fick vi svaret - Blindtarmen ryker!
Däremot att dom inte var 100% säker på att de var den som var orsaken lät ju lite skumt, men då tänker man ju vad annars i magen brukar orsaka en längre smärta?
Så Robin blev nästan direkt upprullad till operation där vid kl 17 och jag fick pallra mig hem. Sitter nu och väntar på att få ett livstecken från karln min

Men däremellan har jag däremot inte brytt mig så mycket om Robin och hans operation. I know låter jätte hemsk och känns jättehemskt. Men jag och mamma hade för länge sen bokat biljetter till Magnus Betnér som då var ikväll. Så efter att ha lämnat Robin i kirurgens händer drog jag själv och roade mig med mor mig. Som sagt låter lite okänsligt, men vad skulle jag göra? Hur värt hade de varit att sitta på lassa i flera timmar när jag liks inte får träffa han. Så jag for och fick mig ena riktiga goda skratt istället!
Satan så bra Betnér är!!
Han sa typ i början att han skulle hålla på i 90min, men han höll på i över 2 timmar. Och vi är verkligen fundersamma om han improviserade där i slutet eller om de där verkligen stod i hans manus! Plus att han sa att han kom av sig hela tiden. "Kom han av sig" eller kom han faktiskt av sig och började babbla om en massa annat. Jävligt kul iallafall! Stå upp komik gillas!
Speciellet Magnus Betnér




Nä undrar om jag ska ta och prova ringa Robin igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0